excretii kegel barbati

Exerciții Kegel Pentru Bărbați Pentru a-și Crește Performanța Sexuală

Exercițiul Kegels este cunoscut și sub denumirea de exercițiu pelvin. Acest exercițiu este cel mai cunoscut mod de a îmbunătăți și menține funcția normală a intestinului și a vezicii urinare la bărbați. Dar există un mit conform căruia exercițiile Kegels sunt doar pentru femeile care suferă de probleme de contracție, nu este deloc adevărat. De asemenea, poate ajuta bărbații care au trecut printr-o intervenție chirurgicală la prostată. Le îmbunătățește starea vezicii urinare și, de asemenea, le îmbunătățește performanța sexuală în mod natural, fără medicamente. Exercițiul Kegels poate normaliza și funcția vezicii urinare în cazul în care aveți o vezică hiperactivă. De asemenea, poate restabili funcția musculară în regiunea pelviană.

Ghid pentru bărbați pentru a face exerciții Kegel

Similar altor sesiuni de exerciții, exercițiul Kegal necesită, de asemenea, consecvență și un model de antrenament adecvat. Vom analiza exercițiile pas cu pas. Deși este considerat și ca exerciți pentru mărirea penisului, deoarece vă va îmbunătăți performanța sexuală.
 
Primul lucru pe care trebuie să-l faci este să-ți strângi mușchii pelvieni. Pentru a vă strânge mușchii, încercați să mențineți contracția pelviană timp de 5 secunde și relaxați-vă încă cinci secunde. Puteți face 5 seturi de fiecare dată și este recomandat să faceți un total de 10 ședințe zilnic.
 
După ce ați pus mâna pe exercițiul Kegal, puteți îmbunătăți timpul de menținere a contracției de la 5 secunde la 10 secunde. La început, exercițiul Kegal se poate simți puțin ciudat. Dar după ce exersezi exercițiul Kegal timp de câteva zile, va deveni ușor. Și acest exercițiu vă va îmbunătăți treptat sănătatea vezicii urinare, fără a provoca efecte secundare.
 
Pentru a efectua corect exercițiul, trebuie să urmați două metode care sunt după cum urmează

Contracție mică

Contracția mică este primul exercițiu. Acest exercițiu Kegal funcționează pe principiul contractării mușchilor în timpul contracției urinare. În primul rând, trebuie să încetați să urinați și să opriți complet fluxul de urină din penis controlând contracția. După controlul urinarii, asigurați-vă că nu există scurgeri. Acest exercițiu vă întărește mușchii vezicii urinare. De asemenea, se recomandă menținerea tiparelor normale de respirație în timp ce faceți acest exercițiu pentru rezultate mai bune. În contracții mici, zvâcnirea ar trebui să fie mai rapidă.

Contracție lungă

Acesta este un exercițiu de întărire de susținere pentru mușchii vezicii urinare. Se numește contracție prelungită. Spre deosebire de contracția mică în contracția lungimii, contracția mușchilor ar trebui să fie lentă și constantă pentru a strânge mușchiul vezicii urinare. La început, îți va fi greu să ții contracția mai mult de 2 secunde. Dar cu sesiuni adecvate de exerciții Kegal. Timpul de 2 secunde poate fi mărit de până la 5 ori până la 10 secunde. Când urmați modelul corect de exercițiu, puteți vedea rezultate mai bune în doar 3 luni dacă faceți exercițiul corect.

Cum să aflați dacă exercițiul a funcționat sau nu?

Uneori, oamenii pot fi jenați din cauza pierderii controlului asupra vezicii urinare și pentru a afla dacă exercițiul a funcționat, există câteva modalități de a determina dacă exercițiul v-a îmbunătățit sănătatea vezicii urinare:
  • Reduce nevoia de a folosi frecvent toaleta.
  • Mai puține accidente urinare, care apar atunci când nu reușiți să țineți contracțiile.
  • Îți mărește puterea de a menține contracțiile mai bine decât înainte.
  • Vă reduce teama de a fi ud și vă ajută să vă mențineți interiorul uscat.
Chiar dacă aceste exerciții sunt ușoare, puțini ar avea dificultăți să facă singuri exercițiile pentru mușchii podelei pelvine. Dar nu vă faceți griji dacă nu puteți face acest lucru pe cont propriu, puteți consulta medicul dumneavoastră. De asemenea, puteți consulta un kinetoterapeut special pentru îndrumare. Dar principalul lucru este rutina, faceți exerciții zilnic, indiferent de ce, nu opriți exercițiile în orice moment.
 
În câteva cazuri, antrenamentul cu feedback a ajutat oamenii care nu au putut să facă singuri exercițiul Kegal. În timpul acestei ședințe, medicul va introduce în rect un mic instrument chirurgical cu capătul tocit. Acum, după introducere, medicul va folosi instrumentul pentru a verifica contracția mușchilor podelei pelvine.

Rezultatele efectuării exercițiilor Kegel

Ca orice alt exercițiu, chiar și exercițiile Kegel durează ceva timp pentru a-ți întări mușchii pelvini, ceea ce duce la reducerea necesarului de toaletă. Reduce frecventa la care trebuie sa folosesti baia. De asemenea, previne scurgerea de urină care apare adesea la bărbații care suferă de probleme de contracție. Pentru rezultate uimitoare, începeți să faceți exerciții Kegel ca parte a rutinei zilnice. Și aceste exerciții Kegel pot fi făcute de oricine, indiferent de vârstă, iar pentru persoanele care nu au probleme de contracție, va reduce șansa de a avea unu la zero.

Controlul fluxului de urină în timp ce urinați este cel mai bun mod de a vă găsi mușchiul pelvin.

Puteți face exercițiul de trei până la cinci ori pe zi.

Nu, nu faceți exercițiul dacă urinați printr-un cateter.